Regulamin

Regulamin

Rezerwacja online chwilowo niedostępna

Zapraszamy do kontaktu z działem rezerwacji:

+48 91 38 66 250 rezerwacje@kwrlaguna.com.pl

Regulamin Kompleksu Wypoczynkowego Laguna

Klient ma obowiązek zapoznania się i przestrzegania obowiązującego na terenie obiektu regulaminu.

1. Regulamin ten jest umową hotelową zawieraną między właścicielem obiektu a Gościem.
2. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w obiekcie. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
3. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie KWR Laguna
4. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji hotelowej, w każdym pokoju hotelowym.
5. Rezerwacje:
W celu dokonania zobowiązującej rezerwacji prosimy o:
a/.. Dokonanie rezerwacji poprzez system rezerwacyjny na witrynie internetowej, telefonicznie  lub drogą elektroniczną
b/. Przy rezerwacji pobieramy przedpłatę stanowiącą zadatek w myśl art 394 KC, 
w wysokości 400 pln/ Pokój hotelowy, 30% wartości pobytu / Dom  jednorodzinny, Apartament Deluź 
c/. Na wpłaty czekamy do 7 dni, licząc od dnia dokonania wstępnej rezerwacji. Dokonanie wpłaty przedpłaty oznacza potwierdzenie akceptacji warunków niniejszego regulaminu.
d/. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie przesyłamy drogą mailową potwierdzenia dokonania rezerwacji na podane przez Gości adresy mailowe.
e/. W przypadku, gdy klient nie dokona przedpłaty w podanym terminie, zastrzegamy sobie prawo do wolnego zadysponowania miejscami noclegowymi w naszym obiekcie.
f/.. W przypadku rezygnacji z pobytu, przedpłata rezerwacyjna stanowiąca zadatek nie podlega zwrotowi zgodnie z art. 394 KC
g/. W przypadku skrócenia planowanego i zarezerwowanego wypoczynku przez gościa nie zależnie od przyczyny, nie zwracamy opłaty za pobyt.
h/. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzeniu szkody na mieniu hotelowym lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników obiektu lub innych osobach przebywających w ośrodku.
i/. Na terenie obiektu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz.22.00 do godz.7.00 rano dnia następnego.
6. Pobyt naszych Gości:
a/. Opiekunem, doradcą i informatorem naszych Gości jest recepcja, czynna całodobowo.
b/. doba hotelowa trwa, od godz. 15.00 w dniu przyjazdu do godz. 10.00 w dniu wyjazdu.
c/. Nie zapewniamy zakwaterowania oraz miejsca parkingowego przed godziną 15.00
2. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.
a/. Zapłata za pobyt w Ośrodku musi zostać zapłacona  najpóźniej w dniu przyjazdu Gości.
b/. Ilość osób zakwaterowanych w pokojach nie może przekraczać ilości osób zameldowanych i mających opłacony pobyt. W przypadku stwierdzenia przebywania osób nieuprawnionych, koszt ich pobytu ponosi osoba zameldowana w wysokości 150% wartości pobytu
c/. Gość obiektu ponosi odpowiedzialność materialną za spowodowanie uszkodzenia lub zniszczenia majątku ośrodka.
d/. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi personelowi obiektu szybką reakcję
e/. Osoby odwiedzające naszych Gości, mogą przebywać na terenie obiektu od godz. 8 rano do godz. 22.00, za zachowanie osób odwiedzających odpowiada Gość obiektu.
f/. Gość obiektu nie ma prawa przekazywać pokoju lub domku innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres za który Gość uiścił opłatę.
g/. obiekt może w trybie natychmiastowym odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
h/. nie należy przenosić wyposażenia pokoi bez powiadomienia o tym recepcji
 i/.obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu, roweru lub innego pojazdu, czy rzeczy materialnych należących do Gościa,
j/. parking na terenie ośrodka jest niestrzeżony - zapewniamy jedno miejsce parkingowe dla każdego pokoju, domu lub apartamentu w budynku hotelowym
k/. W razie zgubienia lub zniszczenia kluczy, lub karty klucz Gość obiektu zostanie obciążony kosztami w wysokości 50 zł.
l/. ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, nie zezwala się na używanie w pokojach hotelowych grzejników, żelazek, czajników bezprzewodowych i innych podobnych urządzeń, nie stanowiących wyposażenia pokoju
m/. zwraca się szczególną uwagę Gościom Obiektu aby nie rzucali niedopałków papierosów i zużytych zapałek na terenie obiekt. Nie wyrzucali węgla drzewnego lub innego materiału do palenia w grillach na murawę obiektu lub do koszy na śmieci.
n/. Przez cały czas pobytu w hotelu osób niepełnoletnich, muszą się one znajdować pod stałą opieką i nadzorem osób dorosłych. Za zachowanie dzieci, w tym poczynione szkody odpowiadają ich opiekunowie.
o/. Plac zabaw dla dzieci przeznaczony jest do korzystania przez dzieci, wyłącznie pod opieką dorosłych.
p/. w aneksach kuchennym obowiązuje całkowity zakaz smażenia ryb i innych produktów żywnościowych pozostawiających uciążliwy zapach.
r/. w pokojach i domkach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, jedynym miejscem, gdzie można palić tytoń są tarasy.
s/. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez Gościa będą przechowywane przez okres 1 miesiąca, a następnie zostaną uznane za porzucone.
t/. w trosce o komfort przebywających w naszym obiekcie gości nie przyjmujemy zwierząt
7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ KWR LAGUNA
a/.Obiekt ma obowiązek zapewnić warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku  Gościa oraz bezpiecznego pobytu, zachowanie tajemnicy informacji o Gościu, profesjonalną i miłą obsługę w zakresie wszystkich świadczonych usług, wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.
b/.Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
c/. Obiekt odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie, jeśli przedmioty te zostały oddane na przechowanie do depozytu hotelowego.
d/.Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
e/. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu hotelowym czy poza terenem Hotelu.
8. wystawiamy faktury VAT
9. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez PPUH BIRMEX Krystyna Łuszkiewicz, Mirosław Łuszkiewicz, Księgarska 21, 51-180, Wrocław , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane